ניהול קמפיין דיגיטלי
חולמים לעבוד בדיגיטל? זה המסלול בשבילכם
עולם השיווק והפרסום עבר מהפכה בשנים האחרונות ואת הפוקוס תפסו זירות פרסום חדשות –האינטרנט והמדיות החברתיות. שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות הפך לאחד התחומים המבוקשים כיום בשוק העבודה ויחד איתו מנהל קמפיין בזירה האינטרנטית הפך לתפקיד מוביל בכל חברה.
תפקידו של מנהל קמפיין דיגיטלי לנהל שתי זירות במקביל כדי להשיג קמפיין מנצח ואפקטיביות מלאה: הזירה האינטרנטית והזירה האינטרנטית-החברתית. במסגרת התפקיד על מנהלי קמפיינים דיגיטליים להכיר לעומק את הפלטפורמות של הרשתות החברתיות, לתכנן ולנהל את הקמפיין בצורה המיטבית ביותר, כולל בקרה וניתוח נתוני הצלחת הקמפיין ועמידה ביעדים.
תכנית לימודים זו מכשירה את הלומדים לעסוק בתחום ניהול קמפיינים דיגיטליים ומספקת את הידע המקצועי והמעשי הנדרש לעבודה בתחום.
הקורס מיועד לבעלי אוריינטציה למחשבים עם הבנה בסיסית של עולם הרשתות החברתיות, המעוניינים להעמיק את הידע בתחום ולהיכנס למקצוע בעולם השיווק.
* הקורס בפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים
נושאי הלימוד:
מבוא לעולם השיווק האינטרנטי
כלים לבניית מותג באינטרנט
פיתוח וקידום המותג ברשתות החברתיות
פרמטרים לקידום SEO
בניית דף נחיתה
אסטרטגיות לשיווק המותג
קשרי לקוחות ועמידה מול לקוח
כלי מדידה וקידום
תעודת גמר: תעודת גמר "מנהל קמפיין בזירה אינטרנטית" מטעם משרד העבודה תוענק לזכאים.
חובת נוכחות בהיקף של 85% מסך שעות הקורס.
ציון עובר במטלות ובחינות הקורס
הגשת פרויקט גמר
תנאי סף לקבלה לקורס: בעל/ת 12 שנות לימוד ובגרות ואנגלית ברמה טובה.
נדרש לעבור מבדק התאמה.